2011

Då var allt packat och klart imorgon drar vi till kåbban!! Tagget är på topp så det är bara hoppas att det blir en toppen helg:) Ett helt gäng i ett rum fyllt av sängar?! kan ju spåra!! 

Ja och då kanske jag ska sammanfatta året. 2011 har varit ett riktigt bra år inte nå större tråkigheter! Malin har fått lilla elvin (världens finaste pojke),fått veta flera som är gravid och snart ska få.. Vad hände där det känns som jag är 16 år fortfarande men då jag ser på mina vänner så inser jag att vi är nog lite äldre haha:) Så ska jag hinna ikapp det här får jag det kämpigt. Nä skämt och sido och jag är så glad för deras skull! Själv har man ju varit singel i 2 år shiit va tiden går fort.

Har blivit en hel del festande som jag hoppas kanske avtar lite till 2012. Har även fått en ny skoter så vintern som kommer ska det köras! Har hunnit träffa flera nya fina kompisar, både i pite och skellefte. Sen så har jag börjat jobba med lite annat än vården (med trygghetslarmen) Och pga att jag jobbat med det har jag lärt känna flera av dom jag jobbar med på ett helt annat sätt, nu är vi nästan mer som kompisar än jobbkompisar! Så den 21 jan drar vi till happis och bor på hotell sen kanske det blir en eller annan fest! Kommer bli super kul:)


Finns så mycket att skriva, nu blev allt i en enda röra men skit samma! Nu ska jag sova sen drar vi! CYA!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0