Helgen har varit...

Bra, men kunde varit bättre=D Fredags var jag med jessica rebecka, sen for vi till öhman en stund, Tog det lungt ,Lördag var med Ev for till öhman även då tog det lungt sen drog vi in till stan en sväng ! Och idag har varit världens skönaste dag har tagit det så lungt Jessica kom hit ett tag så vi har käkat en massa onyttiga saker sen varit ute och kört en sväng ! Så nu ska man ta till att lägga sig för jag börjar ju 8.10 imorgon... Men måste ju bara berätta att min kisse varit i slaggis igen ! Åhh dom andra är så dumma med han, Så han har inte mått så bra legat typ hela dagen , men nu börjar han komma på benen igen :P Sötnosen min ! & Troja hon mår prima som vanligt lika sööt ;D
KOM HEM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0