Helgen som varit !

Började med att André min snutting komme hem i fredags , Så vi käkade lite go matt ;) Weeei , Sen så möös vi bara , Sen lördag var med andre , haha Sen for han och drack så då fick jag såklart agera chaufför. Och ja efter stan börjar jag bege mig mot STORA Svensbyn. Och där jag svänger in mot svensbyn står mot min förväntan två poliser som vinkar in mig, en polisbil + en polisbuss , haha Omg . Aja fick blåsa visa körkortet det där som man göra, sen så får jag ju höra att dom hänger i svensbyn för ett mc gäng har Party , Men snälla har man inte lite att göra då , Eh ja .. Haha dom kan ju däremot inte fått mycket napp där. Sen så igår var jag hos andre vi var så hurtiga att vi böt till sommardäck :)
Från det ena till det andre nu ska ja ut med Vovvsingen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0