I brist på annat !

Så sitter jag här och skriver , haha har varit med jossan idag hennes pappa betalade bensin så såklart for vi till stan en sväng och träffade olsson öhman o sen bar det av för då skulle olsson och david se fotboll och som dom flästa vet är jag ingen fotbolls fantast ! haha men så iaf grannfejden  KUNG ;D Ja alltså vet inte vad som hänt mig men dom senaste dagarna har jag bara kört våran gammel 240, och just i det hära läget måste jag säga att det var längesen ja skrattat så mycket , så nu sitter jag här på blocket och är ute efter världens ruttnaste & älsta bil ;p bara för att ha allmänt kul me den !Sen sitter jag och kikar efter lite hotell men jag & andre är inte riktigt överens ! haha =) Lika söt är du för det =D aja får se vad det blir imorgon ska iaf över till min granne o snacka för ja orkar inte på skolan ! Men nu ska jag bara gå och invänta CSI <3
Miss U babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0