Intresant dag ,

Eller så inte det ! Nejnej har varit på skolan som varje dag , Sen drog jag hem vid två kände ändå att jag gjort klart allt i bild & form, Sen så kom André hit så vi gjorde lite nytta så vi böt till sommardäck på våran bil sen i morgon blir det nog byta på gammelskrutten ;) Ja jag och Troja har även varit hos andre med Shakira =DJag har iaf fått tillbka min mobil Jippppii ;) Och imorgon har vi ju Releaseparty på Svenskan Yää ;P haha , Jo jag och André har även bokat hotell till i helgen då vi far till Umeå :) Kommer bli så jäkla skönt aatt slippa sitta och ruttna i pite.. haha;)
Aja nu blir det Tv & sen slleppaaa ;D
God natt :)
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0