2 Dagar

Sen är skolan igåg. Är ändå sista året så känns inte så himmla jobbigt, Det enda jag är orolig över det är att jag ska klara mig så jag får mina fullständigt betyg är lite tveksamt känns deet som. Vi får ju ha Maria som mentor och det gör att det känns ännu roligare att fara till skolan. Tack !!
Gårdagen ? Ja det blev ändå så jag for till söndön en sväng där jessica,ev,rebbi,öhman,dl,johan,tom,lars,amanda,tomas och ida var. senare på kvällen efter det drog vi in till stan ,ja fy fan vad vi snurrade runt där. Efter det så begav jag mig hemmåt och såg lite tv sen somnade jag direkt. Efter en massa jävla yrerisamtal. Finns det nå värre att vakna mitt i natten då man är som tröttast av något full person som bara yrar på.
/Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0