Hemma

Ja då är man hemma igen, Det är lite både och. Men har verkligen haft det trevligt, Igår gick vi ju på stan tills bussen kom där vid kl 16.10 Shoppade lite av varje men det kommer in lite bilder senare.. Igår for vi på travet i skelefteå pappa startade ju som vanligt. Kom 4a så det var inte så dåligt eftersom det var sånt himmla svårt lopp. Vi kom hem hit vid halv 1 eller nå då slocknade jag direkt sen vaknade jag typ vid 1 idag. Blev 12 timmar i sängen. haha snart kommer min Babe hit blir mysigt var ju ett tag sen. Får se vad vi hittar på och imorgon är det vetrinären som gäller ska dit med Troja. Hon ska bara ögonlysas så det ska vell gå bra inte för jag ens vet hur dom gör? Får vell se .
/cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0