Kallt.

Ja alltså jag håller på att frysa ihjäl. Sitter med hur mycket kläder som helst. Menmen hoppas det blir varmare längre fram vill fösöka få med André att fara utomlands för känner verkligen att jag skulle behöva det efter denna sommar som bara har bestått av typ Jobb. Har inte hunnit bada en enda gång ute. Det är ju fan hemsgt, Har iaf varit och vinkat iväg mina grannar idag som far till Cypern i 2 hela veckor. Lyllos dom säger jag bara, Hur ska jag klara mig som alltid brukar gå dit då jag inte har nå speciellt för mig ? ja bara börja räkna ner tills dom kommer hem.

Idag har jag iaf hunnit varit på Banken och fixat lite saker, Sen tagit in något i magen blev nå mackor ska ju iväg och jobba snart. Nu har jag även påbörjat förkylningen 2 innom denna månad. Huvva. Ikväll kommer även min lilla bil som jag ska ut och brumma med sen. Haha jaja nu är det påtiden att jag går och ser hur mina 2 små nya husdjur mår så dom överlever dom här 2 veckorna !
/Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0