lördag

Idag kan ni räkna med att jag varit uppe tidigt, Klev upp kvart i 9 for från André, Sen har jag varit och sett på mmin minsta granne som typ hade sin forsta match fotboll pratar jag ju då om . Att alltid Pite ska lyckas vara bäst ja jag fattar det inte eftersom dom är ju bara typ 7 år redan då börjas det. Dom har vell för bra självförtroende helt enkelt. Idag vad ska jag göra? Ingen aning André skulle nog vara med pelle och dom. Sen så far Mamma och pappa strax men dom kommer ju hem imorgon.
Gårdagen Vilken god mat. Var där borta med grannarna och en massa en str del av kvällen sen drog jag vidare till André Vi myste vell på såg lite film. Sen for vi in till stan en sväng. Åkte även runt med Enberg ett tag. Sen så drog vi hem och sooov, Önska just nu att Ev inte var så jävla slö så hon kunde vakna till liv ;) ..
/Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0