Nolia

Idag blev det Nolia återigen andra gången nu. Haha hittade något även idag. Blev ett tennarmband som jag länge velat ha men tyck det varit aldeles för dyrt, sen blev det även Beauty quick som tydligen ska ta bort hår på benen och ta bort all dålig hud, haha det är jag dumm och går på. Nämen har provat och det funkade skapligt. Sen sist men inte minst blev det ett par Good year Adidas riktigt sköna. Behövde verkligen ett par om man säger så. Sen ikväll har jag bara tagit det lungt. André är här vi har påböjat en film, men ska fortsätta sen den efter att han och pappa sett det dära jäkla travet. Blev iaf 27 Dresses vilken jävla klockren film, kanske ingen killfilm precis haha eftersom att andre håller på att dö han tycker det är så tråkigt. Aja skitsamma dessa killar alltså ! tycker om han lika mycket för det. Så nu ska jag gå och fortsätta se filmen.
Måste bara säga att mitt finger blir verkligen inte bra alltså vet inte hur detta ska bli, Är ju bara sjukskriven till imorgon sen börjar jag om på fredag vet absolut inte hur det ska gå eftersom jag inte får stöta fingret något, kan typ inte göra nå med fingret, Är även förkyld med lite feber och en massa jobbig hosta :/ Aja .Får vell se hur detta ska bli.
/Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0