Nu har jag funderat

Och jag ska ju inte klaga att jag aldrig gör något blabla eftersom jag aldrig orkar göra något längre. Tänk förr var mitt liv att göra nå hela tiden det var nog det bästa jag visste. Få åka till svensbyn varje kväll. Det måste ju ha varit livet nu sitter jag istället jämt hemma. Nu kan jag inte säga till kompisarna att jag ska vara med andre därför kan jag inte göra något eftersom jag och han nästa aldrig längre är med varandra på helgerna för han har fullt upp med annat,. Vet inte är det för jag är typ tött jämt eller är det helt enkelt nå fel på mig? Måste ju vara det för då på kvällen när man sitter här vid datorn ångrar man att man inte gjorde något. haha ojoj helt sjukt varför egentligen sitta och tänka på allt skit. Lika bara att man lägger sig. Elelr nå åhh döööö
/Cya

Tur jag har dig Älskling :)
None

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag trodde du skulle komma hit en sväng ju :)

Är du på vägen så kom!

2008-08-22 @ 22:28:41
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0