Sliten !

Andra dagen av skolan och redan helt slut. Men verkligen kul att träffa klasskompisarna och få se shemat som man verkligen läängtat efter, haha då jag såg det ville jag bara lämna tillbaka det. typ 8.10 till 26.20 varje dag, Aja sånt som händer. Igår var jag iaf med Jossan vi var ute på en promenad med hundarn sen for vi även till böle där dom fick bada och till sist fick dom ett varmt bad här hemma eftersom dom var sååå leriga.Sen bar det av till jossan där det blev en film sen läggdax.Träffade även min tjocka kusin så sööt mage :)

Fått veta praktikplats nu och det blir på psyket i öjebyn spännande. Blir om 2 veckor. Aja nu ska jag bege mig mot sängen och soova är så trött sen blir det promenad med Troja och sen återigen lungt.
/Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0