Stress stress

Det känns som man hinner inte komma hem så ska man iväg. Igår hade jag skyndat mig hem hant träffa Troja sen vart det fort iväg till öjebyn och äta godmat sen påvägen hem ringer dom från jobbet, Jag hade glömtbort tydligen att ja skulle börja kl 5 och då var klockan 6 !! hade blivit nå knas bara gasa hem snöra ut Troja in hämta nyckeln sen gasa till jobbet. Vara där sen var det bio som gällde klockan 9 så att det gick undan sen hem sova och idag skola som vanligt. Men nu är jag iaf hemma ska ta det lungt 1 timma sen återigen till jobbet !Verkar vara det nya livet en evig stress ! Aja då går dagarna undan sånt gillar vi. Nästa torsdag har jag tagit ledigt då blir det fara till Ikea shoppa lite till mitt rum som ska renovers haha.


ARN - Riket Vid Vägens Slut
Super bra fim ska inte avslöja för mycket men jag tycker det verkligen är värd att se. Ganska lång kan jag ju tycka men ändå så himmla bra. Nä känns som vad jag än skriver kommer jag avslöja allt så det var vell allt då ;)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hmm, när jag tänker efter så kommer jag ihåg en tjej som skulle flytta hemifrån den dagen hon fyllde 18.. Vad hände med det? :-)

2008-08-29 @ 18:32:23
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0