Tack

För lite värme. Gud så himmla skönt, Igår var det ju valdino det var riktigt gott, Men aja kunde ha varit godare. Senare var jag med André vi tog det riktigt lungt for till mig lite senare såg typ film och lite sånt. Är så himmla gald att jag har han. Sen idag har jag varit med mamma och pappa kollat på lite bilar. Okej ska jag följa pappas hjärta så kollar han ju på dom som ligger kring 40-50 tusen. Okej dom är ju jävligt fina men då måste ju man börja tänka ska köpa hund pluss jag har en hund bara deras försäkringar allt kostar, Så nä jag bestämde mig för att vi skulle fara och kolla på en liten vit super sööt toyota, Okej inte är ju dom nå superfina men vadå då låg den kring 20 papp. Så får se nu hoppas. jag nöjer mig gott med den bilen:) Drar lite och går nog gode bra bensinen kostar också. Nä nu får vi se vad som händer kanske en promenad med troja. Sen börja tagga för imorgon då pappa själv startar. haha
/Cya
                            Cooolingg;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0