tänk om

Hej och Hå!
Idag har jag haft främande av farmor och farfar. trevligt dom orkar komma någon gång eftersom dom är gammla och slitna. Sen har jag hunnit varit hos doktorn tog ett stick i mitt finger, Gick riktigt bra. Vart iaf sjukskriven till på söndag och sen har jag inget mer jobb. Då är det slut på det roliga,Sen har jag varit hoss frissan gjort mitt hår ännu lite ljusare. Även klippt mig lite, Men min frissa blev inte riktigt nöjd med resultatet så ska dit imorgon och fixa till det. Kul även det. Har även köpt det hära Osis dust it . Får se hur det pudret kommer funka. Så var det med det
/Cya



Precis tänk om man ibland kunde vara en annan person en så mycket bättre, Men det går inte alltid som man tänkt sig man blev skapt till den man är idag. Det är det som är tråkigt men samtidigt går det inte göra mycket mer än att leva med det. Jag lever som den jag är och som den jag blev, fast önskade att allt just nu kunde bli så mycket bättre. Känns som allt den senaste tiden bara gått sämmre, varför ? Det är ju just den frågan jag också ställer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0