Tillbaka..

Som alla ser ärjag ju grymt dålig på att uppdatera. Men har inte hänt så mycket jag har typ legat hemma sjuk i en vecka. Var hos läkaren igår och blev sjukskriven till på fredag. Inte nog med mitt finger, nu har jag även fått någon typ av lunginflamation. Aja bara hoppas på att det hela blir bättre. Idag kommer släkten hit. blir vell att fika och äta nå mummsigt som mamma lagat. Sen får vi faktist se vad som händer. Har inga större planer just nu. Igår var dock jag med mamma & pappa och kollade på ja hur jävla snyggt hus helt sjukt. Det var imponerande. jag är iaf gald att jag bara fick gå runt och titta på det och att jag slipper betala .
Har iaf beställt lite från H&M nu, kommer nog bli mer. Men det får bli sen, Ska ju klippa mig och färga håret på torsdag, Sen vetrinären näsa torsdag.Så det rinner bara iväg pengar. Sen hade jag även tänkt gå in på någon sida och beställa nå roliga hundsaker :)
/Cya


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0