tråkigt

Ja precis klart det tråkigaste lovet jag haft genom tiderna, Synd det skulle bli så just då det är det sista lovet. Nästa vecka har jag då absolut ingen aning vad jag ska göra jobbar måndag och torsdag ev och dom far. Sen far även jossan också. Nä gud vad trist aja får vell som vanligt underhålla mig med något här hemma. Igår var jag iaf med Troja till Djurkliniken det gick riktigt bra var något liteet fel på höger öga men inget som gjorde något. Sen på kvällen for jag ett tag och var med Jossan.

Och vad ska jag då göra idag, Inte ett skiiit haha som en del borde ha listat ut . Nu ska jag iaf ut och gå en promenad med Troja och sen ska jag bara nöta datorn som vanligt.
Längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0