Umeå

Nu sitter jag och ev här vid datorn, Har just varit nere i baren och tagit lite chilinötter och snackat. Sen så har vi varit på stan shoppat för fulla muggar, Men blir ju mer imorgon.Fy fan vilket fint hotell detta är. Hart varit uppe på rummet dunkat rix haha. Sen även gjort lite ansiktsmask och bastat.Käkade på en sportbar mitt i stan blev oxfilé mumma. Ev drog en pasta mumma de med. Nu ska vi dra ut på en smoke sen upp på rummet och mysa och sen lägga oss för att vänta på frukostbufé imorgon. Ja detta har varit en verkligt lyckad dag. Får ju inte glömma att vi fick rum 12 nice :) Sen även att jag piper i varje butik jag går in i , haha pinsamt. Men det är nå klisterlarm som är gömt någonstans.Shiiiit
Cya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och få 150 kr i presentkort på Kicks :)

2008-08-12 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0