Vilken dag

Hahab har hunnit med så mycket. Riktigt stolt över mig själv. Fast var doch riktigt seg där i böejan av dagen. Men nu har jag hunnit varit ute på en riktig promenad med Troja stolt. Börjar ju bli riktigt bra på att vara ute och gå nu. Mamma bukar oftast få vara utem och gå med Troja, Men då har jag börja tänka att om jag nu ska skaffa mig yttligare en hund innom en snar framtid måste jag ju faktist börja vara ute själv. Plus att jag behöver det verkligen. Nog med det.  Sen sköter jag ju även mina grannars kaniner i 2 veckor framöver nu. Hur det nu ska gå har aldrig haft en kanin i hela mitt liv. Så jag tog tag i att rengöra buren och den vart så fin så nu trivs dom nog . Ni ser så lat är jag inte, Haha nu ska jag börja göra mig klar. Ska nämligen ut och äta på Valdino med mamma och pappa ! Mummms
/Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0