Annas Dag!

Ja eftersom att jag har Namnsdag ;) Idag har jag fått mycket gjort for till stan med jessica malin köpte klänningen,Varit och klippt mig och tro det eller ej men jag anna carolina wikman har gjort min filmanalys som skulle ha varit klar våren 2008 haha ;) smiiid. Nu skulle jag bara behöva några papper från skolan och göra klart turism. Hoppas nu jag fixar detta. okej har varit så jävla sur idag också efter som att skelefteå förlorade men det tar dom igen den 3 Januari och jag ska vara där för att skrika fram segern ;)Imorgon är vi lediga och det betyder att jesse kanske kommer hit får se hur det blir :) Nämen vet ni vad nu ska jag bege mig vidare mot min säng sen invänta CSI ! Ni andra får sova så gott :)
/Cya ;)

Kommentarer
Postat av: bea

grattis på namnsdagen ! :)

2008-12-09 @ 23:11:13
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0