Äntligen!

Nu är min nya dator fixad så nu kan jag sitta utan att det laggar en jävla massa ! haha , Öhman och min snälla granne ställer då upp och hjälper mig lite, Fick även låna trådlöst av min granne så jag inte behöver någon himmla kabel eftersom det inte räckte från mig till min granne! Nä ikväll har jag ingen aning vad som händer men har iaf snackat med Ev och hon verkade vara sugen på något skojj sen imorgon måste jag verkligen börja packa har ändå lagt fram ganska mycket.Nä nu ropar öhman vi ska ut på en rök. Sen ska jag skriva och höra vad lilla dennis gör ;)
Puss ;)

Kommentarer
Postat av: jw

jag tror att lilla Anna är sugen på en Dennis kanske?!;)

2008-12-27 @ 21:13:24
Postat av: KLART ;) HON GÖR

2008-12-29 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0