But you're just a boy !

Ikväll har vi varit här hemma hos mig sett sällskapsresan, Men nu har dom henna farit hem det var jag,johan,rebbi,ev,tom och öhman :) Så det är dax för mig att vänta på CSI sen sova eftersom att jag måste till den där jäkla tandläkaren. Som jag är nervös bara för att dom ska kika och ta lite bilder på mina visdomständer. Alltså säger dom jag måste dra ut någon döör jag då ska jag sövas annars gör jag det fan inte ;P Efter Emeli's historia. Som jag börjar tagga för fest däremot tror det kommer bli riktigt roligt till helgen :) Och vill ni veta vad jag ska göra då jag vaknar? Ta nr 2 ur min chokladkaländer. Mummsigt. Nä och vill ni veta en sak ? jag hatar och vara i den sits jag är i idag ! huvva ligen inte något spec kul liv ! Nejnej , Ångrar en hel del saker då jag sittter här och tänker lite , men skyller absolut inte allt på mig själv :) Ska man aldrig göra som min kära granne sa : Ta ingen skiit ,  Och nej det ska jag inte häller. Så Fuck you ;D
/Cya ;)

But you're just a boy
And you don't understand (yea, you don't understand, oh!)
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0