Det går ju fan frammåt.

Japp är verkligen nöjd över min läsarstatisitk går som väntat ;) Idag har jag då inte hunnnit mördat någon utan varit så himmla snäll.Its who I am, its what I do Haha. For till jessica sen drog vi in till stan köpte lite av varje:D Sen vidare hem till hon satt och lallade på. Då det var avklart blev vi sugen på nå gott så in till stan igen käkade på tre kronor. Mumms blev pasta & oxfile ;) Love it. Sen hem till hon igen kom johan,öhman och jimmy förrbi så det blev en massa babbel om nyår, Som våran stuga ska röja på ;) hahaha efterfest på efterfest. Nu håller jag på med mina naglar så dom blir fina. Sen är det sängen som gäller men flörtade lite lätt med min lärare idag så jag fick vara ledig första lektionen ;) Bara man skriver det är från wikman så löser sig allt , haha så ist för 8.10 börjar jag 12.10 ;D
Pusss
You Drive Me Crazy !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0