Galet

Ja helt galet att jag orkade kliva upp klockan 6 haha , Jag somnade himmla sent måste jag säga,Just då jag nästan somnade ringde tommy och började babbla men minns knappt vad vi snackat om!  Iaf kom jag till jobbet klockan 7 ser på mitt papper och det är absolut tomt ? What !! Ja jag behövdes egentligen inte där men aja va fan tog 2 duschar sen nu fick jag en låång lunch sen blir det 2 inköp sen slutar jag ;) Efter det blir det stan med Ev hoppas jag hittar något bra, Har ju fått pengar och presentkort så något ska jag vell lyckas hitta mig. Ikväll får vi se vad som händer Emeli kommer ju faktist hem ;) Guuud så roligt. Aja nu ska jag börja bege mig mot jobbet. Väntar bara på att ica ska öppna 12. Aja Cya ;)

Såklart GRATTIS till dennis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0