Girls just wanna have fun!

Snart är det julafton ;) Åhåå vad mysigt ändå ska jag jobba men tror det kommer blir en rolig kväll på jobbet också, Är mest sugen på att få veta vad jag ska få i julklapp för iår är fösta året jag inte tjuvöppnat haha ;) Men blir nog inget spec. Men ändå roligt med julklappar. Nu ska jag skynda mig att duscha för att sen bege mig till Ev var tänkt jag och dennis skulle ta skotern dit men he sket vi han skulle byta matta ist;P, Igår var jag ev tom öhman backman och en till hon dennis hela kvällen sen drog jag jag öhman dennis ev tom till nico där det var lite folk så vi satt där och babblade :) Så längesen jag träffade nico så det var sjukt roligt. Men vi kommer säkert lessna på varandra på nyår ;D haha Sen låg jag och dennis och såg jönnson ligan men såklart somnar båda direkt haha sen kom bränkan in och väckte mig vid 11 kanske? fy fan haha . Nu är jag hemma iaf :)

Pusss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0