Gott nytt år!

Nu sitter jag och målar naglarna höll på att glömma bort det, Ikväll har iaf jag och öhman varit hos rebbis och packat en massa in i bilarna så allt ska vara klart imorgon.  Blev en ganska mycket trots att jag kör egen bil, Så det känns himmla skönt att allt är klart. :) Nu kom just dennis hit med släpet och skotrarna så han och tim far direkt från mig imorgon. Så nu ska jag packa mitt sista sen ska vi vell sova så vi är pigga imorgon jag ska ju fan upp innan 7 så jag hinner allt. Gud så roligt detta ska bli längtar verkligen . Blir min sista uppdatering innan vi kommer hem på fredag så ni andra får ha ett riktigt bra nyår för det kommer vi ha ;)

SÅ GOTT NYTT ÅR ;)

Kommentarer
Postat av: ullis

vars ska ni?=)

2008-12-30 @ 00:08:22
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0