Jag vet, Jag är slö !

Ja som ni ser blev ingen heldag på skolan idag haha , orkade inte så jag for hem men va fan sista veckan , Ska ändå gör lite skolarbeten nu var det tänkt. Men denna dag har gått fort och varit slapp imorgon blir det pyssel ;) Har även varit och kollat på skoterglasögon idag, Hittade ett par som jag nog ska köpa men känner fan inte att jag har råd alltså. Köpte ju fan ett par förraåret men dom har jag hunnit tappa bort, haha:D Dom är ju inte billiga häller jaja får se vad min ekonomi säger imorgon ska jag eller inte ;) Ska egentligen inte skriva detta här, men hoppas att du inte läser det , hahah För nu ska jag gå och vila lite ;);) Som jag är slö, Men har inte sovit många timmar denna helg så det kan behövas sen ikväll får vi se om jag ska förrbi jessica o dom dom var då sugna iaf :)

Gud vad jag mår bra känner jag verkligen men måste vara min trevliga helg som gjort att jag fått annat att tänka på. Sen så är det fan bättre att vara nykter än full. Uccchh Men nyår då blir det sprit ska fan vara nykter tills då var min plan iaf :)

Pusss !!!

Kommentarer
Postat av: bea

tack för i helgen ! :)

2008-12-15 @ 17:36:41
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0