Min dag !

Började ju då med skola pyssel ;) Gjorde två kort , Sen for jag och ev och solade,sen kolla efter hjälmar och skoterglasögon men som sagt tur jag inte köpte några. Nu står mina glasögon här på bort och bara väntar på att få åka skoter ;) haha, Sen så for jag hema då kom Malin och Emeli Vi snackade en massa och lite sånt som tjejer gör! Sen blev det film,stan och lite sånt, Nu är det dax för min säng. Som verkligen väntar på mig, hah har missat mitt csi ikväll så hur ska jag nu sova , men det gjorde jag igår också då bestod min kväll/natt av att ligga i sängen typ 1 timma och bara tänka på allt mellan himmel och jord kom fram till några bra saker men det var ändå ingen ide att göra det så haha. Imorgon ska jag kanske dra till emeli då jag vaknar eftersom jag inte har något bättre för mig. Föresten ahr jag blivit värsta massmördaren nu så akta er ;) hahaha är jag så stor och farlig !

Ska jag gråta eller jubla? min fråga alltså ! Men det får jag fundera på inattl ;)

Kvinnor kan dö av brustet hjärta. Nu har Broken heart syndrome drabbat Sverige. De ni brudar ;)


Så farlig ser jag vell inte ut hahahha ! Jul för två årsedan kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0