Ni vet vad ni är , Som vi vet vad vi är ;)

Denna dag har vi tillbringat hos mig, Jag Bea Öhman Malin och Ev, Vi låg mest och såg på mtv efter det så kom vi på den smarta iden att dra till Bea skotta fram sälpet och hämta skotern. Vi begav oss ut i skogen ;) Började skotta fra släpet som stod jävlat i snön efter det var det bara byta till vinterdäck och sen last skoter tur vi var riktiga fordonsbrudar fast med hjälp av Öhman ;) Då det var fixat så drog vi sakta med säkert mot Svensbyn gick så sjukt bra ! Nu sitter jag och Bea hemma hos mig, Vi gör inte så mycket hon snackar med Tim och jag smiider på här. Imorgon blir det jävlat lindbloms efter skolan, Sen hem fixa lite av varje och sen ut och matta med skotrarna i vattnet ;) hahahah ....
Puss !


 



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0