Skönt !

Ja det var verkligen skönt med en sovmorgon vaknade 12.20 fast var typ vaken ett tag vid 10 eftersom jag fick ett samtal då :) Så vad har jag hunnit med idag ? Jag har färgat mitt hår. Blev väldigt mörkt så nu är gammla anna tillbaka :) Hehe Känns som hela gamlla jag är tillbaka etftersom just nu känner jag inget sug för fest och inget sug efter något alls , Ja det jag skulle ha gjort är ett pepparkakshus. Hade varit mysigt ;) Sen ska jag även fortsätta mitt rum nu när jag fått upp min hylla så det blir klart snart. Och ikväll är det solning som står först på listan. Är ju så jävla mörkhårig nu och jag vill se brun ut så nu är det massor med jobb som vänntar sig :)

Sen är det nog dax att minska ner med rökningen så ska göra ett gått försök håll tummarna för mig ;) Sen har jag och jossan sanckat om att prova yoga som ska vara verkligen bra för jag och min jävla skoliosrygg ;P haha Inte så nice med en osfkroke till ryggrad ;)

Jag har en  Idiopatisk skolios som innebär att ja min rygg rad inte är så vacker typ ett exempel som jag hittade :P


/Cya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0