Skoter :)

Japp det blev en trevlig dag med massa skoterkörande , eller ska vi kalla det jag gick ju fan halva vägen haha ! Jag bea rebbi och ev , men tror nästan jag och bea gick mest ;P Men i slutändan så gick fan jag mest ;D Själv i djupsnön vilse i skogen, Fy fan tack vare att johan körde rätt in i skogen  och fastnade. Nä men sen har vi suttit och grillat en massa mumms med lite korv. blev två tugger haha . Sen så har vi bara suttit där och snackat. Hemvägen gick jag då inte en meter för då !!! TRO DET ELLER EJ. Jag vågade åka med Dl och det var fan inte ens farligt utan kul, Eftersom jag aldrig tror han kört så sakta förr ! Hahah Nä nu ska vi vidare till johan och se film :)
/Cya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0