skoter skoter skoter !

Det närmar sig mer och mer :) Imorgon bllir det att packa och lasta allt sen ska vi vell kliva upp ganska tidigt på måndag för att börja fara . Ser ut som att jag ska köra med släp? haha jag som aldrig prövat det men va fan det ska jag nog smiida upp. Igår så var vi hos jessica på "möte" blev inte så mycket planerat förutom att jag öhman och nico ska ha mat tsm :) Efter det så bar det av och köra skoter. Blev jag emmeli erik tom ev dennis ville och fia. Sen efter det for jag och dennis till mig och sov så nu har han farit hem :) Ikväll får vi se vad som händer väntar iaf på öhman nu som ska fixa min nya bärbara som jag köpte igår ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0