Skoter,Snö !

Hela kvällen har vi varit ute med skotern ;) Har varit riktigt roligt måste jag säga, Blev j rebbi johan jessica petrus ev tom öhman bea dl tomas ida tim pontus. Sen drog jag ev tom öhman bea ida tomas och dl till ev och byggde en supermysig snökojja ;) Ja jag vet jag var verkligen inte så aktiv på det bygget haha skyller på att jag skottade nog igår. Vi gar till och med sittplatser i våran snökojja sen ställde vi in lite eld också ;) Riktigt trevlig kväll.Imorgon ska vi mötas kl 9 hos ev  sen drar vi ut men får se vem jag ska åka på imorgon eftersom jag just pratade med dennis och hans klena skoter pall ju inge ;) haha Nä så dum jag är den pallar allt. Men hur som helst Skoter imorgon ;D
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0