Skrattretande rykten !

Idag har jag varit ledig till att börja med :) Efter att jag sovit hela dagen och blivit ännu mer förslappad så vaknade jag till liv drog in till stan käkade en massa jävla fetmat ;) Sen vidare hem till Ev, Där jag och Malin varit snackat en massa sen även fikat och sett Efterlyst. Som förövrigt var bra. Det lilla jag såg. Och Malin har såklart fått nopps mina ögonbryn eftersom jag inte orkat det själv skulle ingen hjälpa mig skulle dom vara vildvuxna snart. haha Nu är jag hemma. Fick även höra att det går runt en massa skitsnack. Men dom rykterna ni hör om mig kan ni lämna för det finns ingen sanning alls i dom. Nä nu ska jag börja invänta som varje kväll ja ni vet men säger det en gång till CSI ! Som jag förövrigt hittade idag boxarna på som jag önskar mig dom ;) Mumms behöver jag inte ligga varje kväll och invänta dom utan kan se det direkt på min DVD. Nejnej nu ska jag kiiila.
Pusss !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0