Söndag !

Ja nu är jag hemma for och skjusade hem Dennis följde med han och åt och då blev ju jag med såklart sugen ;) Så jag drog med mamma och pappa och åt. Riktigt gott vill jag er lova ;D Igår hade vi det trevlig hos tom haha mycket skratt blev det verkligen. Drog sen vidare till stan vid 1 eller 2 kanske .Ja den kvällen behöver vi inte ens snacka om ! Omogna personer finns det. Sen även fega hahah ;D Nä gud nu ska jag inte vara sådär fick ju höra en väldigt rolig sak igår som jag verkligen skrattade åh vill bara tacka ida ;) Haha, Nä ikväll får vi se ska kanske vara med en stor drös eller liten ;) Nu ska jag iaf se lite tv. Tack för gårdagen ;D
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0