Tack för detta tidsfördriv !

Har lite och göra så tod denna som jag googlade och hittade "smiid " haha ;)

Titta på dig själv i spegeln: Självklart
Gnälla: Hela tiden riktig gnällkärring ;)
Skrika: evryday
Sova: Gode så mycket haha
Ha ångest: Ja, för ofta
Skada dig själv med flit:
Neeeeeej
Ta mediciner du inte borde ta: Hm, Nej
Vilja dö: Nix inte än iaf ;)
Drömma mardrömmar: Väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: Vi säger väldigt sällan det med, Då är det mer som marddrömmar ;) haha
Ta droger: Aldrig kommer aldrig göra det.
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är, säger det ja tyck och tänk.
Klä dig i svart: Älskar svart så JA
Gå till kyrkan: Nej Nej
Gå i skolan: Ja
Röka: Ja hur ska man annars klara sig ;)
Ha sex: Har vell hänt ja , haha
Ljuga:
Nejnej
Hata folk: Ohja,
Lita på folk: Ja som närmaste.

VEM:
Saknar du:
Ja har varit med min älskade vänner ikväll så, Nja ingen som behöver nämnas
Vill du döda: Nej
Rörde dig sist: Malin haha inte på något sånt sätt.
Vill du slå: Ingen prata går nog bra.
Kysste dig sist: behöver inte nämnas nu är jag feg ;) haha
Vill du kittla: Min hund.
Kramade du sist: Fortfarande min hund.
Vill du prata med: Min närmaste vänner.
Skrek du på sist: Mamma.
Vill du vara som: Någon rik jävel ;)
Sårade dig sist: Vet han själv tror jag :P
Vill du bli galet full med: Mååånga ;)
Gjorde dig riktigt glad senast:Hmm många.
Fick du sms från senast: Dennis
Ringde dig senast: Ev
Är vackrast på jorden: Alla mina vacka vänner ;) hehe

HAR DU:
För många vänner:
Kan man få för många?
Förföljelsemani: Nejnej
Tvångstankar: Har vell hänt.
Någon annan psykisk sjukdom: Neeeej
Någon fysisk sjukdom: nja
Någon skada: Jo
Färgat håret:
Har vell hänt går inte att räkna ens :P
Brutit några ben: Nejnej
Några piercings: Öron,Tunga,Navel
Egen dator:
Ja
Kysst någon: Klart ;)
Haft sex: Yes !
Köpt kondomer: Ja? har vell alla ,
Tagit nakenbilder: Nejnej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nix !
Bjudit ut någon: nä?
Varit kär:Ja
Dumpat någon: Jo
Stulit någonting: Ett antal saker, Fast ett xantal år sen.
Lämnat landet: jo? haha
Tuttat eld på nått:En cigg? haha
Gjort något olagligt: Ja


HUR:

Går du: Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen: Hej Hallå?
Fördriver du tiden: Datorfan !
Mycket pengar har du: Inte ett öre.
Tjänar du pengar: Skola och extra med gammlingarn haha :)
Ofta diskar du: Never
Ofta städar du: Inte ofta.
Många stör du dig på: Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj: varjedag.

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något:
Tror? Jag vet ;)
På gud: näe
På rymdvarelser:
näe
Att folk tycker om dig: ja, men finns nog ganska många som inte gör det , haha
På ett liv efter detta: Ohja,
Att fiskar kan tänka: jag är fisk och jag tänker!
Att du kommer leva länge:
ja mitt mål är ju 100 ;)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag har då aldrig köpt kondomer :-)



Såg en kul grej idag.. Påminn mig nästa gång vi pratar :D Puss!

2008-12-15 @ 22:41:25
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0