Trött !

1. Hur gammal är du om fem år?
Då är jag 23 år !

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Förutom familjen så Dennis.

3. Hur lång är du?
157 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
På smällen

5. Vem ringde du senast?
Öhman

6. Vem ringde dig senast?
Öhman

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Nejnej gör det nu ;) dock hittade jag inge palt så jag tog
färdigstekt pannkaka

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skriver sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken gifta eller skilda.

10. När såg du senast din mamma?
5 mins

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
Vid 11

13. Vilken är din favoritjulsång?
Finns så många olika.

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhuset

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
 I ett stort hus på ett varm ställe med en massa ungar ;) haha

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Har aldrig varit mörkrädd

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mamma som hon lejdar sig !

19. Hur stor är din säng?
120 cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och just nu :)

21. Använder du nattlinne?
Nejnej

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Inte flyttat en meter sen jag ploppade ut så ett ;D

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Ja, nog tror jag det

27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns massor ;)

29. Tycker du om kinamat?
Nja,.

30. Tycker du om kaffe?
Nej men tvingar mig själv att börja dricka det.

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk,Dricka

32. Sover du på någon särskild sida?
Nejnej är inte kräsen

33. Kan du spela poker?
Nja men lite kanske ;D

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jojo

35. Är du en beroendemänniska?
Japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jo en faktsit.

37. Vill du ha barn?
Klart jag vill ;)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Yttersr lite engelska isåfall  

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

Tack gode gud nu måste jag fortsätta med mitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0