Måndag !

Hejsan !
Nu sitter man hemma och bara tar det lungt ! har efter en tråkig dag på skolan ,
bara tagit det lungt. Ät middag sen suttit här typ :p haha ja jag har ju varit ute med
Troja och gått :) Så snart ska hon få ta sig ett bad. tihi=D
Ja jag fick föresten VG på mitt prov idag ! Weeei .. Inte ofta det händer, som kanske en del vet !


image2

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik ! Och justnu nöter jag bara en låt eller okej 2 låtar ;)
Min topp 2 lista ;D

*Colbie Caillat - Bubbly
*Spin Doctors - Two Princes.

*I've been awake for a while now.
You've got me feeling like a child now.
'Cause every time I see your bubbly face,
I get the tingles in a silly place.

It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.

                                                                                                         





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0