Måndag

Så var det sportlov, som jag inte kan tycka är sånt himmla sportlov, var uppe 06.45 och gjorde mig klar, sen var jag och körde på körskolan, japp och sen blev det skoter hmm (var vell sådär) kan inte säga det var någon spec rolig tripp! Aja sen bar det av då hade jag manöver, Gick riktigt bra, Och imorgon har jag ställt min väckare på 07.10 för då har jag halkbanan sen , ojoj itne roligt !Köpte en klocka idag ! men otur som jag alltid har så pajjade den såklart! Ja som sagt en riktigt sugig dag fy fan ! Nä nu ska jag kliva ner i min varma säng sen se CSI !

Allt känns så konstigt? varför ? ja det är en fråga jag ställer mig. Ja inget är som förr, jag har inte kul längre , nä he suger ! Men vad kan jag göra åt det ? Inte ett skit , så nu ska jag fan isolera mig här i mitt rum fy fan ! LessLess !

Såklart måste ju andre rymmas i min lilla blogg, haha Älskar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0