Tisdag

Idag var jag uppe klockan 08.15 haha duktig jag är =P Eftersom att jag skippade skola idag trode jag faktist att jag skulle ta en riktigt skön sovmorgon !  Vaknade av att mitt öga är svin ont och att var svin uppsvullet. Huvva , men nu börjar det ta sig ! Så nu ser det betydligt bättre ut. Har gjort både a,b & c fasen som går bättre än förväntat ! Nu ska jag bara göra f också sen kolla igenom dom ;) Sen har jag äntligen repeterat dom och hoppas verkligen att inte jag ska behöva göra det igen . Dom säger att man inte klara teoriprovet om man inte gör repeition grejset men det tror jag är ren jävla Boll shit ! hahah Så att jag kör min egen väg. haha  Och imorgon får jag känna mig stor , haha jag är kortast men inte minsann yngst i vårat kompigäng ;) haha
Nä nu borde jag gå och göra lite nytta !

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0