Tisdag

Nu har jag varit på skolan igen ! haha men denna dag avr det ju faktist betydligt bättre. Haha dagen gick då iaf fortare ! Och jag vet inte vad jag ska göra idag . haha Jag får typ panik ! Men något ska det vell iaf bli =D Var planerat att jag och andre skulle och äta idag men he vart då inte ! Idag har jag även fått hem ett brev från vårdcentralen där det stod att mina prover var bra ;) Men måste ändå in för magen nu ! aja .. är man problembarn så är man :P

Imorgon blir det praktik ! Jag börjar kl 12 och jobbar bara till 4 , haha slappt ;) Sen är ja ledig Torsdag och Fredag;P Men då blir det att jobba ihelgen , men vad gör det då man inte är så jävla brydd om helgerna ! Är ju inte den dära personen som typ är desperat av sånt :P haha

image4
Älskar dig plummsan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0