Kikat


Kollade på lite på gammla bilder, Ja fy fan vad kul man verkar ha haft. Nog för jag inte klagar på det liv jag lever idag, Men ja fy fan.. Känns som att det är snart dags att lämna nykteristlivet bakom sig. :) Har bara märkt att dom enda helgerna det är värt att ta sig en drink så jobbar jag ju såklart. Haha nä jag har inte förväntat mig något annat :)
Men så är det , ja igår var jag med Troja hos vetrinären, och ja jag säger det bara aldrig igen. Nä då dom skulle sova hon, åh huvva så obehagligt. tänk sådär går det till då man ska tabort en hund. Okej allt gick super bra och hon är så fin i munnen :) 800 kronor rök där . haha fy fan.
None

Igår var jag och André iaf hos Jocke och såg film med han och Amanda :) Okej jag valde och den var värdelös. Men brukar bli som om jag ska välja film. haha Nä nu ska ja iaf börja med att borsta ut håret haha sen fara och köpa nå cigg sen får vi allt se vad som händer...


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0