Ljusare

Ja lite grand ljusare är jag nu i mitt håt :) Åh så skönt. Varit hos frissan det tog typ två timmar men det var det absolut värt :) Måste ju säga att jag har en av dom bästa frissorna ! som jag verkligen är tacksam över ! Aja Ser mer eller minre ljusbrunt ut med nå blondare slingor i :D Lite guldaktit! Får se om det kommer in någon bild så småningom. Jöpte iaf även ett silvershampoo :D Schwarzkopf som hon rekomenderade till slingat hår :) Ja ännu en bättre nyhet var att mit hår är helt perfekt tyckte hon. Lika bra innan blonderingen av slingorna som efter ! Har iaf beställt ny tid om en månad då blir det fixa till slingorna så dom blir ljusare sen blir det även en klippning :) Så Är det . Aja jobbat annars idag. Sen varit hos jossan en sväng sen nu blir det Tv :D Sen lägga sig börjar nämligen kl 2 imorgon :D Yes !

Två plagg som jag har hittat och är sugen på att beställa :)

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0