Regnregn...

Ja vilket väder kan man ju verkligen säga , huvva.  Visste inte om jag skulle fara på jobbet idag , Men aja nu far jag  trotts min onda mage.  Aja vad har jag då hjort i helgen ?
Fredag: Var typ hemma sen var jag med Ev Vi lallade på lite. sen så for jag hem och sov med André :)
Lördag: Ja var med Ev Robin. Sen så kom även jossan vi var vell ute och gled med hennes mammis bil. Och senare drog vi til älvsbyn,  Fy fan va drygt det var att köra för det var typ 4 mil utanför älvsbyn . så hemvägen fick fan robin köra jag höll på att somna ! hehe. Vi var iaf till lavar eller va det nu heter , Men fakta om det får ni läsa på ev's blogg:P
Igår: Ja var jag med Ev,Jossan,Öhman :) Vi gjorde lite av varje.

Nu ska jag iväg och jobba :/ Jobbar fan till halv 10. Menmen , Sen kommer jag komma hem vara trött som bara den och sakna min babe :D PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0