Sommar & sol !

Yes precis vad det blev idag :) Super härlig dag synd bara att man började jobba kl 2 idag :/ aja kommer vell bli spöregn och kallt i helgen bara för att jag är Ledig ! Ja det har iaf gått bra på jobbet idag alla små goa gammlingar var lika glada som alltid ! Jobbat till halv 10 ikväll ! Men nu börjar jag sakna skolan lite, roligare att vara där då får man iaf ha tid att träffa kompisarna någon gång.. Fick iaf idag ett kul mail där det stod att dom hade kvar en mops tik och frågade om jag ville köpa. Men jag kände som att börja åka ner till Halland sen är det så plötsligt måste iaf spara och veta att jag verkligen har råd. för det är ju inte bara hunden som kostar utan även mat,försäkring och en massa ! Aja väntar och hoppas att det blir en så småningom !



 Imorgon !
 Bär det av med Troja till vetrinären, Hon ska få tabort sin eländiga tandsten :/ Men det får allt bli etfer jag jobbat klart för jag slutar två och vi ska dit vid 3 :) Ser hur det går jag är typ mer rädd för allt sånt där än vad Troja är ! Sötnisen min.
 Sen efter det så blir det nog att vara med André om han nu har tid.. Ha det bra !
Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0