Tillbaka

Efter ett antal dagar så är jag tillbaka ! haha har inte haft tid. Var på pdol tor,fre var helt okej ! men nog klarar jag mig utan det. Sen så har jag jobbat lör & sön. Tärt men blir lite pengar. Nog med det har ajjat hela mitt finger. Klämt mig i dörren kan inte använda det alls uppsvullen som ett as och hela nageln Blåå.. Tror aldrig jag haft sån fruktansvärd smärta :/

Igår måndag. Var jag mamma,pappa & Andre till skelfteå kollade på bilar, men var bara en som verkligen passade mig. Men var tydligen inte nog bra tyckte dom andra. Skit i det jag gillar den stenhårt så får se ! Sen for vi och åt god middag. Trodde det inte skulle vara så dyrt men fy fan. Aja mamma bjöd ju!  Sen resten av kvällen blev det akuten kollade så inget var av i fingret och det var det inte. Fast det känns som hela fingret är det.

Idag tisdag. Spenderat hela min dag i luleå med mamma och pappa :) Gick runt lite här och där på storheden. Hittade ju dock något som jag velat ha såå länge. Och det kändes men jag var tvungen. Så det blev en Systemkamera ;) Så nu har man tagit en massa onödiga kort ! Senare ikväll kom Andre hit vi har suttit och käkat lite Candy och sett på tv.Nu sitter han och pappa vid tven så ska dra mig ditåt.
Cya ;)
                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0