Äntligen

Får jag lite tid över till att sitta framför min kära blogg :) Ja vad har jag nu gjort sen i typ onsdags. Hmm..
Torsdag; Jag drog till Ikea med Ev,Marie,Helena,Ingela&maria. Yes. Ja kan säga det blev en hel dag där 12 timmar ! Haha hittade vell lite. överkast,bord,tavla och sånt :) En väldigt trevlig dag !
tavla                               skor                   bord

Fedag: Då bar det av in till stann och shoppa ;D Så himmla härligt få sprätta lite pengar. vi var där från typ 11 till halv 4 tror aldrig jag varit så länge haha här hemma på stan !:P Men hant även där hitta ett och annat :D Ja sen kom jag hema bar det av till Jobbet , Jobbade kvääll :/ men det gick finnt :) Tack Ev för en super trevlig dag :)

 
Köpte mer men aja En liten del fick vara med :)


Sedan finns det inte mycket mer att säga förutom att jag har jobbat hela helgen + varit på lite kyrkmarknad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0