Satans mage

ja fy va jag hatar den är så less varför ska den aldrig bli bra. Har ont som fan till och från. Och idag/kväll har det varit en sådan dag. Det mest tragiska är att jobba då !! hoppas det blir bättre inatt eftersom jag börjar klockan 7 imorgon bitti.. Aja idag har jag iaf varit med Evis :) Vi har varit på stan en sväng och lite småsaker. kulkul!Och idag har det även varit en super trist dag, eftersom att wilma har fått flyga till hundjimllen, Även fast det inte är min hund så kändes det ändå.Huvva. Men hon kommer få det så bra :) Sen har jag typ jobbat tills halv 10.
Aja nu är det vell bäst jag börjar dra mig mot sängen innan jag somnar framför datorn :P 

                                                                                              Miss u baby ;)
              
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0