sjuk...

Då blev man sjuk på sina få lediga dagar. haha inte så jävla kul . Men så det kan vara. Ikväll har jag iaf varit med Ev,Jossan och Martina. Vi har sett lite tv och sånt. Väldigt trevligt det.  Så nu sitter jag och Ev hemma hos mig ska vell börja göra oss klar för sängen för sen blir det att sova. För vi ska ju nämligen upp kl typ 7 imorgon. Eftersom det bär av till Ikea sen :D Så himmla kul. Och nu har jag även fått inn lite pengar som jag har överfört så jag kanske shoppar lite imorgon iaf :) Sen fredag får jag även min LÖN :D weii min första riktigt lön !! Känns ju grymt himmla kul :) aja nu ska ja bege mig från denna dator.

jajjaja
 Ikea here we come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0