Tröttt...

Ohja det är just vad jag är.. Ska snart go och sova så himmla skönt. Ja vad har då denna trevliga dag bestått av , Jo började med att jag hämtade upp jossan och öhman sen for vi vidare till luleå för att gå på storheden :) Sen så for vi på travet i Boden , Och där kan ja säge det blev en massa spelande för jag och jossan , ;P Jamen som vi typ spelade varenda lopp , Men som sagt det hela slutade med ingen vinst. För våran polle gick det sådära , Men hon blev iaf 5a Och fick sig en liten slant :) Senare ikväll har jag varit med Jossan :) Imorgon bär det av till v75 blir nog en hel del spelande även då :) Så nä nu ska ja sova så jag orkar upp imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0